Nog even geduld, a.u.b.
Kun je niet wachten? Hieronder de kladversie van deze pagina. Heb je alvast een indruk.
- teksten als communicatiemiddel: wil je dat je boodschap overkomt, zorg dan voor duidelijke en aansprekende teksten
- boodschappen in
- PR, gericht op promotie van het bedrijf/de organisatie (website, nieuwsbrieven, folders/posters/brochures, social media posts)
- maatschappelijke boodschap (artikelen, opiniestukken, nieuwsbrieven, brieven aan specifieke belanghebbenden website, social media posts)
- interne communicatie (interne nieuwsbrief, personeelsblad, notulen, verslagen van brainstormsessies, e-mails)
- beleidsdocumenten, jaarverslagen
- boodschappen in
- vertellen is inzicht opdoen, elkaars verhalen horen of lezen is elkaar leren kennen (en begrijpen!)
- >> soms is het proces minstens even belangrijk als resultaat
- vandaar: interviews (met medewerkers, (potentiële) klanten, samenwerkingspartners, leden van de doelgroep) als integraal onderdeel van mijn dienstverlening
- ook mogelijk: begeleiden van medewerkers om zelf te interviewen, interviews uit te werken
-
-
-
- toelichting:
- vertellen en luisteren/lezen:
- verbindt
- zorgt voor meer begrip
- geeft verteller het gevoel dat er naar hem/haar wordt geluisterd (>> zelfvertrouwen, waardering, begrip)
- geeft verteller meer inzicht in
- drijfveren, motivatie
- specifiek onderwerp
- organisatie
- inspireert de lezer/luisteraar (bijv. om eigen drijfveren te kijken)
-
-